![]() |
WWW.MINDREJ.SZM.SK | |
||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Plagát mesiaca Júl August!!!! Tento plagát tu zostane o niečo dlhšie pretože sa stal oblúbeným!!! Na tomto plagáte možete vidiet ,,najvetšieho´´ predstavitela COUNTRY v Ivanke pri Dunaji. Skupina Country Bonbon je najúspešnejšou skupinou v dejinách Ivanky!!!Tento Plagát tu zostane do 31.7. 2005 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Každý mesiac nový plagát. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nepriehliadnite: Web spolužiaka Miša www.mm-bobor.szm.sk a web môjho brata Martina www.dvorecky.sk a môj druhý web |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Tu vám budem dávať informácie o stránke. | Andrejové myšlienky | |||||||||||||||||||||||||||||
Ahojte to som ja Andrej (Mindrej)! | ||||||||||||||||||||||||||||||
Rozbieha sa druhá séria Superstar.Samozrejme sa na mojej stránke objaví aj jej rubrika. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Posledná aktualizácia 12.8. 2005. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Rubrika ,,Môj mobil´´ bola pridaná, zatial sa zameriava na mobilné telefóny Nokia 3510i a Siemens S55. Ponuka downloadov: Pozadia, MIDI adresy na hry. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Auto mesiaca Júl je dole aby ste si ho ešte lepšie obzrely alebo lepšie povedané aby tam bolo. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pozrite sa do auto moto je tam špeciálna novinka! Škoda 120 LS MOJA. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pošlite mi mail s nápadmi a ja ich urobím!!! mindrej@azet.sk alebo na mindrej@szm.sk |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Tu na vás bude čakať každý mesiac nové auto. | Auto mesiaca August | |||||||||||||||||||||||||||||
Nová
kráska V expozícii Alfy Romeo na ženevskom autosalóne stála vedľa už známej Alfy 156 aj jej nástupkyňa s typovým označením 159. Svojou siluetou sa novinka na svoju predchodkyňu podobá až nápadne. Akoby sa v Styling centre Giorgetta Giugiara, ktoré na jej vývoji s automobilkou Alfa Romeo spolupracovalo, obávali, že nedokážu vytvoriť absolútne novú karosériu a zopakovať úspech tej predchádzajúcej. A tak karosériu stopäťdesiatšestky obrazne natiahli na väčšie kopyto. Výsledkom je rázvor zväčšený o 105 mm na súčasných 2 700 mm a väčšie sú aj základné rozmery karosérie 4 660 x 1 828 x 1 417 (dĺžka, šírka, výška v mm). Zovňajšok auta okorenili najmä agresívnejšie predné svetlomety. Tvoria ich dve rampy – každá s tromi optikami pod spoločnými priehľadnými krytmi. Typická maska chladiča svojím spodným cípom dosadá až na spodný okraj otvoru náporového chladenia. Kľučky zadných dverí skryté na Alfe 156 v stĺpikoch karosérie zaujali štandardné miesto pod ostrým bočným prelisom. Zmenené sú aj ďalšie detaily, lenže tak, aby nenarušili už známy víťazný dizajnérsky koncept. Podstatné je, že nosné časti karosérie sú oveľa pevnejšie a odolnejšie proti krúteniu. |
||||||||||||||||||||||||||||||
V interiéri si
väčší priestorový komfort všimnú najmä cestujúci na zadných sedadlách v
oblasti kolien, čo je sladké ovocie najmä väčšieho rázvoru. Základný športový
tvar palubnej dosky a stredovej konzoly natočenej k vodičovi zostáva oproti
Alfe 156 nezmenený. Nápaditejší vzhľad má na svedomí nové prístrojové vybavenie,
vyššia kvalita a zmenené farebné spracovanie použitých materiálov. O pasívnu
bezpečnosť posádky sa okrem iných prvkov stará osem airbagov, kolenný pre
vodiča nevynímajúc. Podvozok charakterizujú viacprvkové závesy na prednej
a zadnej náprave a v zásade predný pohon. Elektronický stabilizačný program
(VDC) vraj bude súčasťou štandardnej výbavy. V ponuke budú aj verzie s pohonom
4 x 4 v značkovom názvosloví pod kódom Q4. Pritom diferenciál Thorsen má
rozdeľovať krútiaci moment na prednú a zadnú nápravu v percentuálnom pomere
57 ku 43. Základ palety benzínových pohonných jednotiek predstavuje agregát
zdvihového objemu 1,9 l (118 kW/160 k), po ňom nasleduje ďalší štvorvalec
2,2 l (136 kW/185 k). Výkonovo aj koncepčne však dominuje 3,2-litrový šesťvalec
(191 kW/260 k). Menu vznetových motorov má toto zloženie: 1,9 JTD (88 kW/120
k), 1,9 JTD M (110 kW/150 k) a popri týchto štvorvalcoch aj päťvalec 2,4
JTDM (147 kW/200 k).
Na slovenskom trhu túto krásku privítame začiatkom septembra 2005. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Chat : | Jednoduché prihlásenie, napíšte svoj nick, pohlavie a stlačte vstupiť. Tento chat ponúka firma Blueboard (www.blueboard.cz). Chat je iba jedna zmála vecí ktoré ponúka táto firma zadarmo, pre pokročilejších je platená možnosť dávať na svoje stránky profesionálne doplnky!! Zadarmo ponúkajú počítadlo, chat, ankety, shoutboardy, návštevné knihy atď. | |||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Auto mesiaca júl: SEAT Cupra GT | |||||||||||||||||||||||||||||
Pôvabný Seat Cupra GT!!! Jeho ladné krivky nasvedšujú tomu žé to nieje žiadne malé bábätko, ktoré zišlo z výrobnej linky Seatu! Je to dravý športovec ktorému stačí 4.2 sekundy na 100 km/h a bude ďalej zrýchlovať kým na jeho tachometri nebude rýchlost 295 km/h. A tieto jeho výkony má nasvedomí preplňovaný šesťválec z dvoma tubročerpadlami. Maximum 600 Nm má byť k dispozícií pri 5250 ot./min! Tento motor vyrába Audi. Ak tieto údaje niekoho nepresvedčili o tom že Seat Cupra GT je rodenný športovec tak neviem!!! | ||||||||||||||||||||||||||||||
Tvorcom stránky : Andrej Mihalský |